Legions of The Law
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Legions of The Law

Legions of The Law Travian fi5
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hakemus

Siirry alas 
+2
Petolintu
fat bastard
6 posters
KirjoittajaViesti
HKBlue
Vierailija




Hakemus Empty
ViestiAihe: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 4:02 pm

Tervehdys,

olen juuri päässyt ikämiessarjaan, eli ikäni on 35. Mukuloita on neljä (4-16v). Kyläni Jutland sijaitsee ruudussa (-145/59). Felixillä on kahden ruudun päässä lähin teidän liiton kylä.

Minulla ei ole vielä armeijaa, koska resutuotanto pitää saada vauhtiin, että voi samalla polkaista noita ukkoja vähän enemmän ylös. Paria nuijamiestä on aivan turha tehdä heilumaan. Kylääni on tullut tasan yksi hyökkäys koko lyhyen olemassaolonsa aikana. Hyökkäys tapahtui viime viikonloppuna ja hyökkäjä oli teikäläinen. Olin työmatkalla yli 24h ja resut olivat menneet kätkön yli, että vähän saalistakin tuli scratch. Se onkin pisin aika pois Travianista viime marraskuun jälkeen, kun aloitin tämän pelin pelaamisen eri servulla tosin. Tällä servulla olen uusi tulokas, kun piti ensin yhdellä servulla varmistaa, että tämä peli on varmasti kiinnostava. Pelaan siis erittäin aktiivisesti. Kun kiinnostus viriää johonkin peliin, se ei juurikaan lopu koskaan (nimim. Civilizationia 15 vuotta pelannut tai koska se ykkönen nyt tulikaan).

Vaikka pelikokemusta tästä kyseisetä pelistä ei ole kovin paljon, niin muuta pelikokemusta on 80-luvun alkupuolelta asti puhumattakaan yleisestä elämänkokemuksesta. Olen ollut kymmenisen vuotta aviossa mukuloiden kera, niin myöskin diplomatian alkeet opittu varmasti. Vielä tämän kaiken päälle päätteeksi olen ollut hyvin autoritäärisessä työpaikassa töissä yli 10 vuotta, eli käskyjenkään vastaanottaminen ei ole ongelma. Englanninkieliset FAQ-sivustot olen lukenut lähes kauttaaltaan. Näillä eväillä uskon peliosaamisen olevan vähintään 4-.

Jaksan ja käytän foorumeita, eikä tuntituotannon lähettäminen kerran viikossa ole liikaa vaadittu. Ongelmaksi tässä hakemuksessa saattaakin muodostua se, että tämä on liian pitkä ja että kyläni on teidän liittoon vielä hirmu pieni albino. No, katsotaan mihin tämä riittää.

Terveisin HKBlue
Takaisin alkuun Siirry alas
fat bastard

fat bastard


Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 20.01.2008

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 4:12 pm

king mukavaa saada miehiä mukaan ....anteeksi vaan kaikki äitin pikku kulta mussukat....jos tulee ongelmia ilmoita mulle laitan pakkeja tulee!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Petolintu

Petolintu


Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 13.12.2007

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 5:25 pm

Joo kyllä aina elämänkokemusta täynnä olevat kaverit on tervetulleita Very Happy Jännä vaan ajatella että teoreettisesti voisit olla ikäs puolesta isä osalle liiton porukkaa Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
HKBlue

HKBlue


Viestien lukumäärä : 4
Location : Helsinki
Registration date : 22.01.2008

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeKe Tammi 23, 2008 7:20 pm

Shocked jestas, olenksmää niin vanha. On jokatapauksessa mukava päästä joukkoon mukaan.

Täytyy myöntää, että päätökset täällä ainakin tulee nopeasti. Laitoin lähetystön rakentumaan juuri aloittaessani rustaamaan hakemusta ja arvelin resujen menevän hukkaan, kun kestää ainakin viikko sen käsittelyssä. Yllätys oli suuri, kun hyväksyntä tuli ennen lähetystön valmistumista Very Happy .
Takaisin alkuun Siirry alas
Gildaren

Gildaren


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Registration date : 01.12.2007

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeKe Tammi 23, 2008 7:59 pm

Tällä kertaa käsittely kyllä hoitui nopeasti. Sen siitä saa kun on meikäläinen ja FB asialla niin tapahtuukin jotain, eikä vaan pyöritellä peukaloita.

On kyllä joo noita nuorempiakin pelaajia eksynyt tänne meidän riveihin. No henukka täytti just vuosia, niin taitaa toi nuorin pelaaja siis olla 15v.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sandels.palstani.com
69man69

69man69


Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 12.12.2007

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 2:46 pm

minä olen 14!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mariner
Spämmäyksen Kuningatar
Spämmäyksen Kuningatar
Mariner


Viestien lukumäärä : 221
Registration date : 11.12.2007

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 4:14 pm

Wihii, miksi minulla on muistikuva että olisin hyökännyt sinulle joskus..? Very Happy Omat raportit lähtevät vasta 23. päivästä joten sieltä en ainakaan löydä.
Takaisin alkuun Siirry alas
HKBlue

HKBlue


Viestien lukumäärä : 4
Location : Helsinki
Registration date : 22.01.2008

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 11:27 pm

Kyllä, Mariner kylästä Sensation on ainoa minulle tullut hyökkäys. Se oli 19.1.08 klo 0815.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mariner
Spämmäyksen Kuningatar
Spämmäyksen Kuningatar
Mariner


Viestien lukumäärä : 221
Registration date : 11.12.2007

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeMa Tammi 28, 2008 5:01 pm

Wihii, muistini pelaa vielä. Olenpas ollut ilkeä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hakemus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» hakemus
» Hakemus
» hakemus
» Hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Legions of The Law :: Hakemukset :: Hakemukset-
Siirry: