Legions of The Law
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Legions of The Law

Legions of The Law Travian fi5
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 hakemus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
henukka
Vierailija




hakemus Empty
ViestiAihe: hakemus   hakemus Icon_minitimeLa Joulu 29, 2007 9:58 pm

Pystyisinkö liittymään liittoonne? Abolition ehdotti minulle sitä että kysyisin. olen 14 nyt tätän tammikuussa 15. olen -125 ja 83 (kordinaatit). minulla on vähemmän kyllä asukkaita kuin mitä pienimmällä liitossanne (148+). olen aktiivinen ja armeijan koko on 28 legioonalaista, 1 proteriaani, 2 egilus legiati (tiedustelija) sekä sankari. pelaan aika hyökkäävää peliä ja tyhjentelen naapuri kyliä. minua ei farmata. tavoitteenani on nousta mahdollisimman hyväksi pelaajaksi. odotan vastausta mahdollisimman nopesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieras
Vierailija




hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: hakemus   hakemus Icon_minitimeLa Joulu 29, 2007 10:24 pm

henukka kirjoitti:
Pystyisinkö liittymään liittoonne? Abolition ehdotti minulle sitä että kysyisin. olen 14 nyt tätän tammikuussa 15. olen -125 ja 83 (kordinaatit). minulla on vähemmän kyllä asukkaita kuin mitä pienimmällä liitossanne (148+). olen aktiivinen ja armeijan koko on 28 legioonalaista, 1 proteriaani, 2 egilus legiati (tiedustelija) sekä sankari. pelaan aika hyökkäävää peliä ja tyhjentelen naapuri kyliä. minua ei farmata. tavoitteenani on nousta mahdollisimman hyväksi pelaajaksi. odotan vastausta mahdollisimman nopesti.

king onko Abilition valmis vastaamaan sinun tekemisistä jos pääsisit liittoumaan? Pysytytkö sitoutumaan liittouman sääntöihin ? ja oletko tietoinen että joulupukki on kaupallisen median tuotetta ja että, ainostaan porot ovat todellisia affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
abolition

abolition


Viestien lukumäärä : 42
Ikä : 31
Registration date : 18.12.2007

hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: hakemus   hakemus Icon_minitimeSu Joulu 30, 2007 12:28 am

En sitten tiedä oliko tuo vitsi vai ei, mutta miksi minun pitäisi?


Niin ja joulupukki on todellinen. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
henukka
Vierailija




hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: hakemus   hakemus Icon_minitimeSu Joulu 30, 2007 11:51 am

kyllä pystyn sitoutumaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: hakemus   hakemus Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
hakemus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hakemus
» hakemus
» Hakemus
» Hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Legions of The Law :: Hakemukset :: Hakemukset-
Siirry: