Tervehdys,
olen juuri päässyt ikämiessarjaan, eli ikäni on 35. Mukuloita on neljä (4-16v). Kyläni Jutland sijaitsee ruudussa (-145/59). Felixillä on kahden ruudun päässä lähin teidän liiton kylä.
Minulla ei ole vielä armeijaa, koska resutuotanto pitää saada vauhtiin, että voi samalla polkaista noita ukkoja vähän enemmän ylös. Paria nuijamiestä on aivan turha tehdä heilumaan. Kylääni on tullut tasan yksi hyökkäys koko lyhyen olemassaolonsa aikana. Hyökkäys tapahtui viime viikonloppuna ja hyökkäjä oli teikäläinen. Olin työmatkalla yli 24h ja resut olivat menneet kätkön yli, että vähän saalistakin tuli
. Se onkin pisin aika pois Travianista viime marraskuun jälkeen, kun aloitin tämän pelin pelaamisen eri servulla tosin. Tällä servulla olen uusi tulokas, kun piti ensin yhdellä servulla varmistaa, että tämä peli on varmasti kiinnostava. Pelaan siis erittäin aktiivisesti. Kun kiinnostus viriää johonkin peliin, se ei juurikaan lopu koskaan (nimim. Civilizationia 15 vuotta pelannut tai koska se ykkönen nyt tulikaan).
Vaikka pelikokemusta tästä kyseisetä pelistä ei ole kovin paljon, niin muuta pelikokemusta on 80-luvun alkupuolelta asti puhumattakaan yleisestä elämänkokemuksesta. Olen ollut kymmenisen vuotta aviossa mukuloiden kera, niin myöskin diplomatian alkeet opittu varmasti. Vielä tämän kaiken päälle päätteeksi olen ollut hyvin autoritäärisessä työpaikassa töissä yli 10 vuotta, eli käskyjenkään vastaanottaminen ei ole ongelma. Englanninkieliset FAQ-sivustot olen lukenut lähes kauttaaltaan. Näillä eväillä uskon peliosaamisen olevan vähintään 4-.
Jaksan ja käytän foorumeita, eikä tuntituotannon lähettäminen kerran viikossa ole liikaa vaadittu. Ongelmaksi tässä hakemuksessa saattaakin muodostua se, että tämä on liian pitkä ja että kyläni on teidän liittoon vielä hirmu pieni
. No, katsotaan mihin tämä riittää.
Terveisin HKBlue