Legions of The Law
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Legions of The Law

Legions of The Law Travian fi5

PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Hakemus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Iarwain
Vierailija

Hakemus Empty
ViestiAihe: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 9:28 pm

Tervehdys!

Olen 23- vuotias opiskelija Tampereelta. Traviania olen pelaillut tammikuun alusta ja olen jäänyt melko hyvin siihen koukkuun. Olen tähän asti lähinnä kasvatellut resursseja ja ryöstellyt lähinaapureitani pienellä armeijalla. Kyläni sijaitsee kohdassa -151/56. Asukkaita tällä hetkellä 217. Lähimmät LOL.NW- jäsenet ovat Felix ja HKBlue, joihin on matkaa 7 ruutua.
Työskentelen paljon tietokoneella, joten ehdin melko aktiivisesti ohjailemaan kyläni tapahtumia, vähintäänkin päivittäin.

Nyt tarvitsisin kelvollisen liittouman, jonka suojassa voisin kasvattaa joukkojani. Tämä teidän liittoumanne vaikuttaa hyvältä ja meininki sopivan rennolta ja aikuiselta. Niin ja mitä tulee noihin kysymyksiin, minua ei farmata, kiinnostusta ja pitkäjänteisyyttä löytyy (myös foorumien seuraamiseen) ja tuo veron maksaminenkin tuntuu aivan kohtuulliselta. Olen tietysti myös valmis auttamaan liiton jäseniä mahdollisuuksien mukaan.

Pääsenkö mukaan?

-Iarwain
Takaisin alkuun Siirry alas
julletus

Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 28.01.2008

Hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Hakemus   Hakemus Icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 3:24 pm

Iarwain kirjoitti:
Tervehdys!

Olen 23- vuotias opiskelija Tampereelta. Traviania olen pelaillut tammikuun alusta ja olen jäänyt melko hyvin siihen koukkuun. Olen tähän asti lähinnä kasvatellut resursseja ja ryöstellyt lähinaapureitani pienellä armeijalla. Kyläni sijaitsee kohdassa -151/56. Asukkaita tällä hetkellä 217. Lähimmät LOL.NW- jäsenet ovat Felix ja HKBlue, joihin on matkaa 7 ruutua.
Työskentelen paljon tietokoneella, joten ehdin melko aktiivisesti ohjailemaan kyläni tapahtumia, vähintäänkin päivittäin.

Nyt tarvitsisin kelvollisen liittouman, jonka suojassa voisin kasvattaa joukkojani. Tämä teidän liittoumanne vaikuttaa hyvältä ja meininki sopivan rennolta ja aikuiselta. Niin ja mitä tulee noihin kysymyksiin, minua ei farmata, kiinnostusta ja pitkäjänteisyyttä löytyy (myös foorumien seuraamiseen) ja tuo veron maksaminenkin tuntuu aivan kohtuulliselta. Olen tietysti myös valmis auttamaan liiton jäseniä mahdollisuuksien mukaan.

Pääsenkö mukaan?

-Iarwain

Joo, voit varmaan mennä Saryosin pystyttämään liittoumaan tai LOL.W:hen mutta jos oikein ymmärsin niin LOL.NW on loppumassa.
Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» hakemus
» Hakemus
» hakemus
» Hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Legions of The Law :: Hakemukset :: Hakemukset-